::شیراز اسکریپت::
::شیراز اسکریپت::

::شیراز اسکریپت::

قالب سون آپلود برای اسکریپت میهلیسم

میهالیسم نام اسکریپت آپلود سنتر فارسی می باشد که با استفاده از این اسکریپت می توانید یک سایت آپلود سنتر باز کنید. در فضای مجازی قالب میهالیسم نایاب است.  قالب سون آپلود دارای سرعت لود عالی و سئو مناسب می باشد.

http://s5.picofile.com/file/8160115726/7upload_Mihalism_Theme_www_mihanscript_ir.jpg
  ادامه مطلب ...

اسکریپت فارسی آگهی و تبلیغات اینترنتی OpenPHP نسخه ۱٫۷٫۱

Open PHP نسخه ۱٫۷٫۱ نام یک اسکریپت فارسی می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک وب سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی راه اندازی کنید. این اسکریپت فوق العاده دارای قابلیت هایی نظیر سیستم ورود و عضویت کاربران ، قابلیت ارسال اگهی رایگان و یا پولی ، دارای درگاه های پرداختی زرین پال و پارسیان ، قابلیت ارسال آگهی ستاره دار ، قابلیت دسته بندی آگهی ها اشاره کرد.

 

http://s5.picofile.com/file/8160115768/agahi171_www_mihanscript_ir.jpg
  ادامه مطلب ...

افزونه ساخت فرم Gravity Forms فارسی برای وردپرس

این افزونه شما را قادر می سازد انواع فرم ها با فیلد های مختلف ، قابلیت انتخاب ظاهر دلخواه و ایجاد فرم های چند مرحله ای ، قابلیت ایجاد محدودیت برای فرم ها ، ساخت فیلد های پیشرفته و شرطی ، قابلیت ساخت فرم و نمایش آن در زمان بندی های مختلف ، قابلیت ایجاد انواع فیلد های محاسبه گر (وزنی ، و…) ، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت پس از ثبت فرم برای پرداخت وجهی دلخواه می باشد.

همچنین با استفاده از بسته فارسی ساز و بومی ساز این افزونه با نام Persian Gravity Forms قادر هستید براحتی تمامی بخش های این افزونه را فارسی و کاملا بهینه شده در اختیار داشته باشید! در نسخه فارسی امکاناتی نظیر استان های ایران ، واحد پولی ریال و تومان ، ترجمه کامل افزونه های کمکی، و همچنین اضافه کردن وضعیت پست خصوصی برای فیلد های ارسال پست افزوده شده است. قابلیت های کلی را شرح می دهیم.

 

http://s5.picofile.com/file/8160115918/gravity_forms_persian_www_mihanscript_ir.jpg
  ادامه مطلب ...

دانلود اسکریپت بازی آنلاین FlapCat Steampunk

از امکانات کلیدی این بازی آنلاین می توان به سازگاری با انواع تبلت و موبایل (ریسپانسیو) ، پشتیبانی از قابلیت لمسی و سازگاری با انواه مرورگر اشاره نمود.

 

http://s5.picofile.com/file/8160115850/game_flapcat_steampunk_www_mihanscript_ir.jpg
  ادامه مطلب ...

قالب حرفه ای گالری تصاویر به صورت HTML

قالب حرفه ای گالری تصاویر طراحی شده با HTML5 و کاملا واکنش گرا

 

http://s5.picofile.com/file/8160115842/fullscreen_photography_portfolio_html5_www_mihanscript_ir.jpg
  ادامه مطلب ...